Logo Logo
Ovesné vločky a hubnutí
  • 5. 4. 2018
  • Ovesné vločky a hubnutí

Pokud jde o zaručené recepty a potraviny zajišťující hubnutí a snížení tělesné váhy, je jich v současné době víc než dost. Ovesné vločky jsou ideální potravinou, která se podílí na snížení váhy a přitom se vám z nich dostane maximálního přísunu živin potřebných pro správné fungování metabolismu – pochopitelně vločky neobsahují veškeré živiny a je třeba k nim přidat i jinou stravu.

Mimo jiné ovesné vločky snižují hladinu cholesterolu v krvi a lze je konzumovat v různých podobách. Pokud si totiž ovesné vločky naučíte správně připravovat, bezpochyby si na nich pochutnáte.

Zapomeňte na předpřipravené slazené varianty vloček 

Ovesné vločky je možné zakoupit v mnoha variantách. Chcete-li se ale stravovat zdravě a přitom shodit pár kilo a váze, rozhodně zapomeňte na doslazované varianty ovesných vloček. Mnohdy jsou sice tyto směsi velmi chutné, ale nejedná se o přírodní variantu a už vůbec ne o dietní způsob stravování. Vsaďte na klasické ovesné vločky, jejichž cena se běžně pohybuje v řádech pár korun. Z nich si totiž doma můžete vytvořit celou řadu pokrmů, které jsou chutné, levné a hlavně dietní, což je pro vás na prvním místě.

Pravděpodobně nejznámější variantou jídla z ovesných vloček je musli, následně pak ovesná kaše, která je doslazována různými druhy ovoce nebo medem. Velmi populární se ale stalo i přidávání ovesných vloček do běžných pokrmů, zpravidla místo mouky a jiných zahušťovadel. Výhodou ovesných vloček je, že obsahují naprosté minimum tuků a jsou bohaté na vitamíny a minerály.

Zařazení ovesných vloček do jídelníčku by se pro vás mělo stát samozřejmostí, pokud hodláte shodit na váze. Nemusíte přitom vločky konzumovat denně, ale jen si s nimi dietní stravu zpestřit.