Logo Logo
Tukožroutská polévka na hubnutí
  • 5. 4. 2018
  • Tukožroutská polévka na hubnutí

Tukožroutskou polévku zajisté velmi dobře znáte, pokud jste již v minulosti zabývali různými recepty na hubnutí.

Tukožroutská polévka je poměrně oblíbená už řadu let, ale odborníci se shodují v tom, že jíst polévku déle jak jeden týden rozhodně není zdravé.

Mimo polévky je navíc nutné během týdne konzumovat i další, předem zvolené potraviny. Budete-li se tohoto návodu na týdenní jídelníček držet, úbytek na váze může být až 5 kilogramů.

Příprava polévky: 

  • 6 velkých cibulí 
  • 3 zelené papriky 
  • 1 hlávka zelí 
  • 1 celer 
  • 5 rajčat 
  • čerstvé bylinky 

Zeleninu si nakrájejte na středně velké kostičky a dejte vařit. Rajčata v tomto případě vynechejte, protože přijdou až nakonec. Prvních deset minut je nutné zeleninu vařit zprudka, následně ztlumte plamen a vařte tak dlouho, dokud nebude zelenina zcela měkká. Následně rozmačkejte všechna rajčata, přidejte je do polévky a duste minimálně 20 minut. Nakonec přidejte sůl, pepř a čerstvé bylinky. A jak již bylo řečeno, polévku je nutné konzumovat během sedmi dní společně s následujícími potravinami, aby došlo k úbytku váhy.

Týdenní plán konzumace polévky a dalších potravin 

  • 1. den – polévka tvoří největší díl denní stravy, přidejte ještě 1 kg jakéhokoli ovoce kromě banánů, důležitý je pitný režim – povolena je káva, voda a čaj bez cukru
  • 2. den – druhý den přidejte 1,5 kg zeleniny a dodržujte pitný režim, v žádném případě nekonzumujte zeleninu mraženou, ale pouze čerstvou
  • 3. den – v tento den je možné sníst jakkoli velké množství ovoce a zeleninu, jídelníček opět budete doplňovat o libovolné množství polévky, pitný režim je opět na místě
  • 4. den – základem je zase polévka, k ní však přidejte ještě 3 banány denně a 1-2 litry odtučněného mléka
  • 5. den – pátý den se můžete těšit na maso, ideální je 300 g hovězího nebo kuřecího masa vařeného jen ve vodě a k němu 6 rajčat, polévky si během pátého dne dejte alespoň dvě větší porce
  • 6. den – opět jsou na místě dvě větší porce polévky a maso, které jste si uvařili ve vodě, k němu pak konzumujte čerstvou zeleninu a dodržujte pitný režim
  • 7. den – poslední den vám bude stačit jedna porce polévky, suchá rýže a čerstvá zelenina, opět dodržujte dostatečný pitný režim